AccurioPro Connect

Настройка и интеграция с помощью AccurioProConnect


Платформа управления рабочими процессами будущего


Выбираете, какая платформа позволит лучше управлять рабочими процессами?


Решение AccurioProConnect расширяет возможности печатных систем семейства AccurioPro, позволяя интегрировать существующее офсетное оборудование с системами цифровой печати и тем самым экономить время и деньги.


В условиях меняющегося рынка в сегменте офсетной полиграфии формируется предложение с широким спектром гибких продуктов и услуг по выполнению малотиражных, индивидуальных и срочных заказов. Такие значительные изменения в полиграфической отрасли стали возможны благодаря инструментам, обеспечивающим бесшовную интеграцию существующего офсетного оборудования с системами цифровой печати.


Эти инструменты интеграции также обеспечивают высокий уровень автоматизации, повышают эффективность рабочего процесса и сокращают отходы печати — все это необходимо для достижения устойчивой прибыльности бизнеса.


Система управления рабочими процессами AccurioPro Connect — это решение семейства программ AccurioPro, профессиональной линейки программных средств для печати Konica Minolta. AccurioPro Connect автоматизирует многочисленные процессы допечатной подготовки и, объединяя их, автоматизирует процессы обработки данных на этапе подготовки. Благодаря оптимизации процессов обработки данных и допечатной подготовки, которые обычно требуют много времени, поставщики услуг печати смогут значительно повысить производительность.



AccurioPro Connect лого


AccurioPro Connect

Платформа управления рабочими процессами будущего

The workflow platform system you need

The workflow platform system you need

To boost their efficiency and ensure competitiveness, it is crucial for large and mid-size printing companies to integrate their printing infrastructure and automate workflows as much as possible. The same applies to enterprises that use digital printing to produce their own in-house publications and promotional materials. Productivity can be increased with automated prepress processes and customised workflows that take advantage of user-friendly tools.


  • In response to changing market conditions, the offset printing industry has begun to adopt a diverse range of flexible products and services such as small lot orders, customisation, and rush orders. Digitisation has made this possible (by enabling the seamless integration of existing offset equipment with digital printing systems, for instance). This integration also supports increasing automation, improved workflow efficiency, and waste reduction – all of which are vital for healthy profitability.
  • As a workflow platform system, AccurioPro Connect automates a range of prepress processes, and by connecting those, automates prepress data processing. Increasing the efficiency of what are generally time-consuming tasks, prepress data processing helps print providers dramatically increase their productivity.

AccurioPro Connect

AccurioPro Connect

  • Easy workflow recall: automated prepress workflows can be saved and recalled at any time, reducing manual work and minimising mistakes and data loss
  • Convenient file import: workflows defined in Collect, Process, and Distribute categories can be saved as a *.wfxp file and imported and modified later
  • Job Ticket – open connectivity: support for input and output of JDF, JSON, and CSV files offers strong advantage over competing products
  • Link via Job Ticket to MIS system: extremely high level of automation can be achieved by linking different solutions: job Ticket Editor obtains job ticket information from user and saves it to metadata, with the Job Ticket Generator creating or updating JDF files with these metadata thereafter
  • AccurioPro Connect Automatic setup and inline finishing
  • Easy job submission: AccurioPro Conductor Connector node makes it easy to submit print jobs (JDF+PDF)
  • Documents are sent to an AccurioPro Conductor via an automated workflow. All required information to address the finishing devices is included
  • Integration of multiple production printing presses: KM-1 and other efficient offline post-process equipment can be integrated easily and automatically. Even offline finishing devices can be connected to provide highly efficient hybrid (analogue to digital) print workflows.

Скачайте брошюру по продукту

Брошюра Автоматизация печати, PDF
Print Automation обложка

Связаться с нами

Связаться с нами

Да, я согласен получать информацию по:

о текущих продуктах и услугах ООО "Коника Минолта Бизнес Сольюшнз Раша" и других ассоциированных компаний, которые соответствуют моим личным интересам. Ваши данные будут обработаны в соответствии с нашей политикой конфиденциальности.
Enter security code:
 Security code

Поля с * обязательны для заполнения!